tmostuli Skrevet Januar 29, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2015 Har fått opp en feilkode som heter 0741. Etter det jeg kan skjønne er dette relatert til biler med automatkasse. Siden min er manuell lurer jeg litt på hva dette kan være. Ingenting virker unormalt. Glødelampa blinker i noen dager for så å forsvinne i noen dager og deretter kommer den igjen. Samme feilkode hver gang og kun denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 29, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2015 P0741 altså (converterfeil)? Har du hele feilkoden? Tar du diagnose med feil tilstede, og før då slår av tenning? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmostuli Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2015 Har kun en enkel feilkodeleser og det står kun Error: 0741. Spiller ingen rolle om jeg tar før eller etter at jeg har skrudd av tenningen. Samme feilkode og ingen andre. Feilen forsvinner plutselig og blir ofte borte i flere dager for deretter og dukke opp igjen. Sikkert ikke så viktig for jeg har minst kjørt 10000km med denne uten at det har skjedd noe mer, men det er litt irriterende. Har også sett at dette betyr converterfeil, men denne bilen har aldrig hatt converter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 29, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2015 Finner du noen nær deg som kan hjelpe med litt bedre diagnoseutstyr? http://www.bilforumet.no/topic/291109-problemer-med-bilen-trenger-du-diagnose/ Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg