Dega Skrevet Januar 31, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2015 Hei . Har en 2001 Micra med 1,3 og automat som jeg har hatt innbrudd i . De har ødelagt rundt tenningslås og forsøkt å starte med et skrujern . Antenne som leser kode fra nøkkel er knust . Jeg har en 2001 mod som starter og går og jeg lurer på om det går an å ta del fra denne og sette inn i den som hadde innbrudd . Jeg har selv mulighet til å resette vha diagnoseapparat . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 31, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2015 Lesespolen er bare å erstatte, koding av nøkkel ligger ikke i den. Kan hende du må slette feilkodene, men jeg vil tro den starter selv uten å gjøre det. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dega Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2015 Takker for svar :-) Da skal jeg prøve å sette over spolen fra 1 literen i løpet av dagen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dega Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2015 Da har jeg prøvd å sette over spole uten at det hjelper . Siden alt var ødelagt inkl rattlås måtte jeg ta alt over fra " delebil " . Bruker selve nøkkel fra delebil . Har tatt ut blå chip fra nøkkel som hører til bilen som jeg vil ha start på og satt den inn i nøkkel som passer til rattlås . Når jeg scanner bilen kommer det opp kodene P1610 og P1615 . Jeg trykker " erase codes " på diagnose apparat og apparatet bekrefter at det ikke ligger noen feil . Tar av tenningen og prøver å starte igjen . Rød diode i panel som indikerer NATS aktivert lyser hele tiden når tenningen er på . Blinker når tenningen er av . Noen som sitter med en løsning på problemet ? Meget takknemlig for svar :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg