kof Skrevet Februar 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2015 Hallais folkens Jeg lurer på en ting, Jeg vet at man kan godkjenne en bil 4mnd før fristen. Men, skilt som slutter på 0 og 7, har frist i oktober og november. Spørsmålet mitt er da: Mitt skilt slutter på 7, kan jeg da godkjenne bilen i 3mnd? eller må jeg vente til 7.måned? Takker for svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2015 Perioden du kan fremstille bilen for kontroll er August-November :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kof Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2015 Var det jeg fryktet. Lettere å få solgt en bil som nettopp er godkjent enn en som må inn snart :P Men tusen takk for svar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2015 Det er sant, du får holde på bilen noen mnd. til :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg