K.A. Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Jøss for noen håndtakKina håndtak Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 er vel kanskje fordi de koster noe sånn som i underkant av 10 dollar i innkjøpspris :-) eurocullen på vwvortex forumet ordnet vel også slike rimelig.. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 skaffer de jeg også. Men kun Kina håndtak med i pakka som er på vei nå. Dette er forøvrig Audi-look, ikke Kina håndtak. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Du bestilte til meg speedweel? Men den golf 3 look typen ? er det som er Kina typen ? Hadde ikke noe sans for den "audi wannabe klump døråpner" saken der. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Venter 1 sett til 3dørs, og et til 5 dørs. Selges høystbydende. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 synes det så litt jalla ut jeg.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 ser ikke 100ganger bedre ut enn orginale hvertfall.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superkølla Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 hvor selger dem sånt nytt a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Fikk nettopp Golf 3 look til min bil, Er vel også dette som blir kalt kina håndtak Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Jeg har sånne tyske dørhåndtak jeg..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by Skillz2k Fikk nettopp Golf 3 look til min bil, Er vel også dette som blir kalt kina håndtak Slike skal jeg hjem fra jobb å montere nå ... Lakkerte dem i bilens farge jeg... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by Sonick Slike skal jeg hjem fra jobb å montere nå ... Lakkerte dem i bilens farge jeg... Har allerede lakkert de i bilens farge jeg :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Monterte håndtak i dag - men de vil ikke gå inn igjen skikkelig - må skubbe dem inn - hadde du problemer med dette ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 kor får man tak i desse dørhandtaka? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by Sonick Monterte håndtak i dag - men de vil ikke gå inn igjen skikkelig - må skubbe dem inn - hadde du problemer med dette ? Jeg måtte legge på 2 ekstra skiver så virket det som det skulle. Derfor du får med en skive. blir rett og slett presset for langt inn. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg