zegi Skrevet Februar 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2015 Heisann. I det siste har det kommet en klakke lyd når jeg kjører. Usikker hvor det kommer. Men når jeg tråkker bremsen såvidt inn så forsvinner lyden. Det samme sjer om jeg kjører over fartshumper uten/med bremsen inne. Hva kan være feil? Dette er en opel omega 2001 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2015 Mulig dårlig(e) foring(er). Løft opp bilen og bruk et brekkjern f.eks til å sjekke foringene. Er det noen som er slappe så bytt de Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zegi Skrevet Februar 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2015 Dårli foring hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2015 Er det en klakke lyd da du kjører på ujevn vei eller hele tiden? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zegi Skrevet Februar 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2015 Så å sei hele tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zegi Skrevet Februar 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2015 Lyden kommer både bak å framme tror eg. Jaffal framme. Men merkeli at lyden forsvinner når jeg tråkker bremsen så vidt inn. Sånn at bremsen ikke virker. Kan klakke lyden komme av bremsene eller bære kulene? Jeg tenkte å bytte alt av bremser å ende øedd å bære kule for å se om det hjelper. Hva tror dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zegi Skrevet Februar 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2015 Å jeg tror ikke det kan ha noe me mellom aksling til bak aksling. Siden lyden forsvinner ved litt berrørelse av bremsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zegi Skrevet April 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2015 Fant ut problemet. Byttet bremse klosser. ;) På de gammle manglet feste fjørene på klossene. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg