olga_ Skrevet Februar 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2015 A4 2006 Noen som vet hvordan man deaktiverer autolock? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2015 Autolock som i at den låser dørene når bilen settes i bevegelse? Koble seg opp med VCDS og deaktivere det der. Må ærlig innrømme at det hadde jeg ikke giddi å brukt tid på, den funksjonen er jo aldri i veien. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2015 Autolock som i at den låser dørene når bilen settes i bevegelse? Koble seg opp med VCDS og deaktivere det der. Må ærlig innrømme at det hadde jeg ikke giddi å brukt tid på, den funksjonen er jo aldri i veien. Kan være at han liker å hoppe av i fart ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olga_ Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2015 Ja. Når farten overstiger 15 km/t så låses dørene. Alle dører minus førerdør er låst fra utsiden etter at jeg har stanset bilen(med motoren igang). Det er irriterende. Jeg har også opplevd og bli låst ute med motoren igang. Med hund i bil så kan jeg ikke stole på autolock systemet. Har bestandig reservenøkkel med meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olga_ Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2015 Altså... hvis jeg stopper bilen(motoren igang) og går ut av bilen, så er alle dører minus førerdør låst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2015 Så lenge ikke føredøra ikke låser seg så er det vel bare å bruke låsknapen på døra og låse opp andre dørerer? Men som skrevet over her så kan du bare kode den om. Hvis du har vag com hjemme eller så må du få noen til å gjøre dett for deg. Dette trur jeg nok ikke møller gjør dem bruke som regel ikke å kode bort ting på bilen som er standard utstyr på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olga_ Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2015 Ja, det er jo fort gjort å trykke på "lås opp" knappen. Men jeg har opplevd at alle dører har låst seg med nøkkelen og motoren igang mens jeg har vært ute av bilen. Takk for svar, skal høre med møller om de kan deaktivere systemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg