Bidne Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Når jeg skulle kjøre til skolen la jeg merke til en feit ripe i frontruta :mad: , som sannsynligvis har kommet pga noe kødd med vindusviskeren(skit eller småstein som har lagt seg under den). Det jeg lurer på da er om det er noen som har bra tips om hvordan jeg kan "skjule" denne ripa med et eller annet stoff? (Har søkt, men fant ikke noen svar ang. dette) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet April 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Har hørt tommerfingerregelen med slikt er at riper som du kan føle med neglen kan du ikke polere vekk. Men ta kontakt med en firma som driver med bilglass, de hjelper deg nok :) Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg