Rudian Skrevet Februar 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2015 Hei, jeg har fått litt klunking i bilen når jeg svinger til venstre, men kommer ikke hele tiden. bare noen ganger når bilen bikker mot høyre. Fant ut at ytre styreleddet var gått hull på...så kan det være dette? er nettopp byttet drivknute på bilen på venstre side ytre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2015 Det kan nok verre det ytre styreleddet som er gåen, vann og dritt som kommer inn. Om det er sånn klaker lyd når du svinger på rattet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudian Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2015 Ja er en go del klakelyder når jeg svinger, hører det mest når jeg svinger til venstre å litt til høyre. :) Har bestilt indre å ytre endeledd så blir væl gudd når jeg får byttet :) Har også et problem når jeg skal starte bilen av å til....han starter å stopper, starter å stopper så kan den starte på 3-4-5 forsøk....er det startsperren som roter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 23, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2015 Da trur jeg ville bytte på begge sider av bilen om den begynner å få dette på andresiden. Når den starter og stopper så kan det tyde på feil på startsperre. Dette kan du få undersøkt med vag com . Eventuelt leseringen til startsperre og har du en annen nøkkel og prøve, da nøkkelen din kanskje er litt slitt. Kun får og se om det blir det samme problem på start stopp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudian Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2015 Va nåkk ei drivknuta som va dårlig ja....kom i rundkjøringa i stavanger å dær sa d bare bangbangbang...å biln sto helt stille :P fått biln hjem å bestilt å fått av den gamle drivknuten ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg