_X_ Skrevet Februar 20, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2015 Hei, Noen som har vært borti at varme i førersete ikke virker? Har stilt inn den varmeknappen på 5(eller hva som er maks), men kommer ikke noe som helst varme. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henkzybobo Skrevet Februar 20, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2015 Muligens brudd i varmeelementet, f.eks hvis du har trødd kneet nedi setet for å hente noe i passasjer eller baksetet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_X_ Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2015 Muligens brudd i varmeelementet, f.eks hvis du har trødd kneet nedi setet for å hente noe i passasjer eller baksetet. Aner ikke. Kjøpte bila for 2 dager siden. Marius reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Mars 25, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2015 Lurer på det samme på min. Men hos meg er det begge 2. Sikringer å alt er fint. Kan man måle setene/varmeelementene om dem er kaputt? Tatt ut setet på pass siden Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet April 2, 2015 Rapporter Share Skrevet April 2, 2015 Samme på min Golf. Lurer på om noen vet om man kan koble bort varmen i seteputen, siden det er mest sannsynlig at den er brutt, slik at man får varme i ryggen? Bedre enn ingenting... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg