robin93 Skrevet Februar 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2015 Jeg vurderer å kjøpe en audi a3. Men er veldig få s line biler. Så lurer på om det er ok å ha S line interiør i en sportback bil? jeg har veldig lite peiling, sal ikke legge sjul på det. men syns S line ser mye kulere ut en orginal. Så er det greit eller er det sett på som juks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2015 Hva er det du egentlig mener? Er ikke juks å ha verken S-line interiør eller eksteriør. Skjønner du vil ha S-line pakka, men du sier ikke om det er en 90-talls bil eller en 2015 modell du skal ha. Det er absolutt ikke få S-line biler til salgs, du må bare utvide budsjettet litt. S-line er en utstyrspakke, på dagens modell har du S-line interiør, eksteriør og understell, hver for seg og kan leveres på alle A3 modellene. robin93 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin93 Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2015 Hva er det du egentlig mener? Er ikke juks å ha verken S-line interiør eller eksteriør. Skjønner du vil ha S-line pakka, men du sier ikke om det er en 90-talls bil eller en 2015 modell du skal ha. Det er absolutt ikke få S-line biler til salgs, du må bare utvide budsjettet litt. S-line er en utstyrspakke, på dagens modell har du S-line interiør, eksteriør og understell, hver for seg og kan leveres på alle A3 modellene. Har sett på en audi a3 2.0 sportback 2005 modell. men så har jeg sett så mange fete ting man kan kjøpe for å style bilen men det står liksom s line på dem. sorry for noobete spørsmål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2015 Jeg syns org. styling er mange ganger penere enn ettermarkeds deler. Senk, fine felger og sota ruter er aldri feil. Noen cleane deler som ikke gjør for mye med utseende kan også dyttes på. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin93 Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2015 Jeg syns org. styling er mange ganger penere enn ettermarkeds deler. Senk, fine felger og sota ruter er aldri feil. Noen cleane deler som ikke gjør for mye med utseende kan også dyttes på. Ja for tenkte bare nye felger, girspak, pedaler og noen s line merker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2015 Ser ikke helt grunnen for å sette på s-line merker, hvis bilen ikke har s-line pakke, men hver sin smak :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin93 Skrevet Februar 22, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2015 Ser ikke helt grunnen for å sette på s-line merker, hvis bilen ikke har s-line pakke, men hver sin smak Nei mente ikke sånn, men det står liksom s line på de tingene da. feks det står s line på girspaken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 22, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2015 Aha, skjønner :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg