Gå til innhold

Bmw M3

Ranger emnet

ThAMaZTeR

Anbefalte innlegg

her er et bidra til en compo på digimods.. sånn passe fornøyd, kom med tilbakemeldinger folkens...

original:

bmworg.jpg

mod:

m3.jpg

Mods:

+ Modified frontbumper

+ Modified sideskirts

+ carbon hood and mirrors

+ air-intake on roof

+ changed wheels

+ wide rear arches

+ spoiler

+ decals

+ lowered

+ and more....

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satan du er rå i photoshop.

men, er luftintaket på taket litt skjevt i forhold til bilen?(står litt mot høyre) dette kan hende ikke stemmer siden jeg har stått opp for 5 min siden.

pluss jeg syntes du skulle ta bort refleksen? på fangeren.

:)

07 suzuki GSXR750

08 subaru outback 2.0D premium

06 subaru impreza wrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Har du sett hvilket forum du er innom nå? :rolleyes:

hehe, godt poeng..

men jeg for min del, ville faktisk heller kjørt rundt i en CSL som ser ut som min mod, i stedet for en original.. men smaken er som baken..

men nå var det vel helst mod'en som skulle kommenteres...

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dere er dritflinke og at det var en bra mod, hadde det bare vært en annen bil:D Neida dere skal få modde de bilene dere vil, bare ikke csl;)

Syns at forbremsene så litt rare ut, litt store og hva er det orangsje på leppa nede til venstre? ellers en utroli detaljerik mod.

må du på død å liv modde eller style csl burde det gjøres slik:cool:

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m3gtr5.jpg

Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fottoet ar moddat by moa!

Måsta jo visa hur en riktig BMW ska se ut!

Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Andrew

fottoet ar moddat by moa!

Måsta jo visa hur en riktig BMW ska se ut!

Ach JA! Das ist gut! Ja ich komt! Ja ich spritze! JAJA jerkoff

Forslag til ny signatur Andrew:

Überphet Pajero -Fullkittad, sänkt, importerade Öhlinsdämpare, turbo, lustig gas, kromade däck, kolfibersadel, konfettiutblås och en massa bling-bling

Lenke til kommentar
Del på andre sider