opel astra Skrevet Februar 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2015 Er det noen som har prøvd vag com med usb overgang til telefon nå tenker jeg på og laste ned vcds inn på telefonen. Dette tar kanskje for stor plass på telefonen til å kunne brukes også om den kunne drive kabelen. Tenkte kanskje å skaffe meg nettbrett og bruke det. Så slipper en å ha med pc ut. Nå veit jeg at det kan brukes 11.11.3 ob2 med kabel som passer rett på telefonen. Noen som har prøvd det om det funker like bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 26, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2015 Tror ikke du får USB-drivere for standard RT-kabler til android e.l. Det du kan bruke er ELM 337 bluetooth scanner. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2015 jeg fant en sånn et raskt søk? http://www.lightinthebox.com/no/mini-elm327-v1-5-bluetooth-elm-327-obdii-obd2-protokoller-auto-diagnostic-tool_p808208.html?pos=ultimately_buy_7 Har du prøvd en sånn bluetooth skanner ser dem er ikke så dyr men spørs om dem er pålitelig da sikkert best å kjøpe noe som ikke er China vare. Men tenkte kanskje å prøve og kjøpe en sånn og teste ut se om det fungere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg