Kebab gud Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 JA sandefjordinger er alle rennesteins sosser.. de tror de er noe men egentlig er de .. ja lobotimerte glad jeg er fra skien .. [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by eirikoo Ser ut fra denne pdf'en at Mini Cooper har 30m bremselengde fra 80 til 0, New Beetle 29m og PT Cruiser 29meter. Så det ikke skulle være noe tvil om at det er en helt vanlig bremselengde. Takk for at du svarte for meg :) CrZy_T: Men nå er selvfølgelig den bremselengden som er oppgitt kun bremselengde, ikke reaksjonstid. Si at reaksjonstiden er 2 sek så har du plutslig kjørt 22m+22m+30 m=74meter, altså blir bare stopplengden på ca. 30 meter mens reaksjonstiden på 44 meter. - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|nF Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 så var det det med alle under kammen da kebab gud :D -vw golf II 1.8 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by Andeeh Jeg trudde du skulle komme tilbake uten sånn oppførsel? Velvel.. :) Han klarer ikke oppføre seg. Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by k2bjarne Så hva faen skal du med "rollcage" da, tøffen? Klarer du ikke å kjøre eller? ikke uten grunn at du heter BJARNE! Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by Andeeh Jeg trudde du skulle komme tilbake uten sånn oppførsel? Velvel.. :) Jaha.. Oghva er så DENNE oppførsel?. At jeg synes han er en jævla tåpe som holder på å ta livet av andre trafikanter? Neeida. STå på du kjekken.... Kjør fortere nestegang! Dust! Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Ikke ta alt Rdl sier så seriøst da, slutt å irritere dere sånn, alle har vær sinn måte å være/skrive på..back to topic Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 altså det jeg ikke skjønner er hvorfor alle skal bry seg så jævli?.. Om jeg kjører fort på veiene så er jeg en stor drittsekk! Om det er en annen som kjører enda verre og kræsjer så er det plutselig synd på han... so what?. Om jeg synes at han er en stor kukk, som legger seg selv, medpassasjerer OG andre trafikkanter i fare. så får han faen ikke min sympati! Så enkelt er det! SLutt å synes så jævla synd på folk konstant! Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Mange sinte folk her... har dere store problemer ellers i hverdagen eller ? :rolleyes: For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by eirikoo Hvordan i svarte klarte de 400 meter bremsespor? Kan ikke ha bremset mer enn på ett bakhjul eller noe slikt. Handbrekket så klart..... jeg bruker alltid den når jeg bremser....:rolleyes: :D 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by Tape-R altså det jeg ikke skjønner er hvorfor alle skal bry seg så jævli?.. Om jeg kjører fort på veiene så er jeg en stor drittsekk! Om det er en annen som kjører enda verre og kræsjer så er det plutselig synd på han... so what?. Om jeg synes at han er en stor kukk, som legger seg selv, medpassasjerer OG andre trafikkanter i fare. så får han faen ikke min sympati! Så enkelt er det! SLutt å synes så jævla synd på folk konstant! Ganske enig meg deg.... har kjørt mye om kapp når jeg var yngere men ser nå hvor dumt det er..... ikke no vits å sette menneskeliv ifare bare for å vise at du er best :rolleyes: Det med rollcage.......bra du har det.....det er pent, tøft og jeg har personelig sett det redder liv.... 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|nF Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by Ottesen Handbrekket så klart..... jeg bruker alltid den når jeg bremser....:rolleyes: :D Salig lange bremsespor ja.tror jeg må bort å sjekke etterhvert... -vw golf II 1.8 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by Hondaen Mange sinte folk her... Ja, pass på blodtykket... :cool: :D :eek: Proff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by Chevy Ja, pass på blodtykket... :cool: :D :eek: hahaha.....bra 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 det med at jeg har rollcage har kun av grunn til at jeg lovlig kan kjøre med 4 punkt seler og bøtte seter i bilen. Samtidig at det er for show fordi hele bilen er bygd på rally-look konseptet.. Men jeg har som regel bare hatt biler med bur... ikke at jeg trenger det. men jeg kjører HARDT og AGRESSIVT konstant! Men jeg vet hva jeg driver med og jeg har min egen grense! Ser mye tullinger som kjører som ikke aner hva faen dem driver med. så får dem en liten skrens. og WOOPS! der fikk vi panikk gitt, og aner faen ikke hva han skal gjøre. så smeller det!... SItti på med en del slike! Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg