Kebab gud Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by Hondaen Mange sinte folk her... har dere store problemer ellers i hverdagen eller ? :rolleyes: det virker som alle blandet bil forum er en plass for å slenge dritt .. mens alle merke Forum er en plass for god snakk og kos... bare se på eks http://www.ts-ogn.no der drriver de å koser på hverandre .. :hug: [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k2bjarne Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by Tape-R ikke uten grunn at du heter BJARNE! Jammen saklig gitt, TapeR. (hmm.. taper? nei?! huh) Har ikke vært på forumet her på nesten ett år, men du er sannelig like tett i huet enda. Kommer jeg bak den emblems-trimma wannabe-bilen din en vakker dag skal jeg rygge forbi deg med henda over huet... Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by k2bjarne Jammen saklig gitt, TapeR. (hmm.. taper? nei?! huh) Har ikke vært på forumet her på nesten ett år, men du er sannelig like tett i huet enda. Kommer jeg bak den emblems-trimma wannabe-bilen din en vakker dag skal jeg rygge forbi deg med henda over huet... sett i gang Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 bare dra ned buksene og samenlign størrelser og bli ferdig med det... "min pappa er sterkere enn din pappa" tendenser -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by CrZy_T ?? I 80km/t kjører du 22meter pr sekund. Ved jevn nedbremsning så mener du at du klarer 80->0 på under 2 sekunder? Bra bremser da vettu.. hehe.. nesten bedre enn det som er på min bil og... og de biter sikkelig godt (bilen bremser opptil 0.97G på vått føre uten å låse hjula) '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by HemiCuda bare dra ned buksene og samenlign størrelser og bli ferdig med det... "min pappa er sterkere enn din pappa" tendenser har uansett større tiss enn deg å ;):op Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by Tape-R har uansett større tiss enn deg å ;):op Statistisk sett er det de som skryter mest som har minst... Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Statistisk sett er det de som skryter mest som har minst... Muhahaha:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Case closed. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg