Rudian Skrevet Februar 27, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2015 Noen som vet hvordan jeg skal få løs nere bærekule på audi a4 quattro 2002mod? den sitter så kævlig fast at jeg har prøvd det meste nå, har varmet å styrt å slått å banket med alt mulig :P Noen som har noe annet tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 27, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2015 Dumt spm. men har du tatt ut bolten? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudian Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2015 Denne delen kom i steden får leddet, men muttern knakk da æ skulle skru ut den muttere som holder den på plass.. Gikk fint på alle de andre leddene, de poppet bare ut da jeg tok å skrudde vekk muttrene/ skruene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 27, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2015 Aha! Har du mulighet for å presse den ut fra toppen? Ser i hvertfall ut som det er slik den er konstruert. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudian Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2015 Ja den skal ut derfra siden på den nye jeg har fått er det ikke en slik på :) Men må prøve å finne en måte å presse den ut på...før under på bilde er det man skal skru inn mutteren får å stramme den til... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 27, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2015 For å presse ut en bærekule må du bruke tonnpresse/verkstedpresse/hydraulikkpresse. I de aller fleste tilfeller må du et godt stykke over 5 tonn før de løsner :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudian Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2015 Her er jo et bilde av den delen som skal løs...nr 55 http://www.audizine.com/forum/showthread.php/382645-lower-control-arm-ball-joint-cone-bushing-knuckle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg