TKarlsen Skrevet Februar 27, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2015 Er det lovlig å kjøre med printet 1:1 størrelse av skiltet sitt istedenfor plast skiltet? Jobber med folie og har tilgang til å få printet tro kopi av skiltet med farger og alt. Grunnen til at jeg ønsker dette er pga det ser mer clean ut + at limt folie bråker ikke så mye som plastskiltet som sitter i skiltramma. Spesielt mye bråk blir det da man spiller høy musikk (bass) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gonzor Skrevet Februar 27, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2015 Og ha et eget mekket skilt blir vel det samme som dokumentforfalskning kan få lit pess når du blir stoppa. men vis du ikke liker plastik så lager dem det kun i aluminium nå vet jeg siden plastskilt gikk i stykker så lett Siter Bmw 316i E46 2001 Golf 3 1.4 1992 - Spiker Mazda 626 2.0 1992 - Spiker Golf 1 C 1.5 1982 - Spiker Lada 1500 1981 - Stjålet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2015 Skiltnr og utsende blir 100% likt det jeg har nå. Så er ikke snakk om dokumentforfalskning. Skiltet blir bare laget på printet folie, istedenfor plast/alu Alu bråker like mye som plast skilt. Er ikke plasten eller alu biten som irriterer meg, men da jeg drar opp anlegget med mye bass så vil basstrykket få ting til å bevege på seg. Da vil alt som er "løst" på bakluka vibrere. Selv om luka er godt dempet. Er derfor jeg ønsker å bruke folie istedenfor plast/alu skilt i skiltramme Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Februar 27, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2015 Det blir dokumentforfalskning om du ikke er godkjent for å produsere skilt, og også om det blir podusert på ikke godkjent materiale Rsele reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2015 Det blir dokumentforfalskning om du ikke er godkjent for å produsere skilt, og også om det blir podusert på ikke godkjent materiale Oki ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg