asle Skrevet Februar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2015 Noen som vet forskjell på tennkassett T5 og T7? For tre år siden fikk jeg byttet tennkasset i min Saab 9-5 2.0 fra 2001, men fikk tydelig vis feil (T5 rød). Har nå kjørt med denne i tre år uten feilslag, jeg merker ingen forskjell fra tidligere. Ble gjort oppmerksom på dette av en som kjente modellen godt da jeg skulle selge den. Forhandleren kunne ikke si hva forskjellen er, men skulle gjerne visst det for å svare evt kunder:-) Asle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ohansen Skrevet Mars 10, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2015 http://en.wikipedia.org/wiki/Trionic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asle Skrevet Mars 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2015 Takk Ohansen! Etter det jeg forstår krever T7 mer fininnstilling, så kanskje jeg burde skifte før jeg selger, på den annen side, jeg har jo kjørt problemfritt i tre år, jeg får spekulere litt:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg