Buska Skrevet Mars 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2015 jeg har Kjøpt meg en audi a4 20tdi 2006mod 140hk automat. Det mangler deksle der tåkelys sitte, på den siden turbo kjøler er montert. På den andre siden (høyere) sitter ett tett deksle. Hos audi forhndler sier de det ikke skal være noe der. Men jeg bestilte til en annen modell og fikk ett tett deksel. Når jeg skjekker på alle andre audier av samme modell finner jeg et skålformet deksel som slipper inn luft til kjølern, men dekker resten. Hvorfod får jeg ikke kjøpt det til min modell? Skal det være åpent på noen, så alt syns og blir vått og møkkete. Vil ikke sette på det tette dekseltet da jeg er usikker på om jeg da mister kjøling. Kan jeg trygt kjlre med det åpent uten fare for skader? Er takknemmlig for all hjelp....legger ved bilde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2015 Skal nok ikke være deksel der på din modell, søk på delenummer 8E0807681F eller 8E0807682F og du vil se det ikke passer. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buska Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2015 Du har helt rett, men hvorfor har alle andre biler av samme modell og type ett deksel som har en luftekanal inn til turbokjøler, å det ser jo litt rart ut også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buska Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2015 Så nærmere på linken du sendte.. jeg mener ikke den delen, men innsug som sitter bak det deksel du li ker til, det er en tut på deksel som sender luften til turbokjøler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buska Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2015 Jeg la til ett bilde av deksel i første posten. Jeg trenger deksel som har luftinnslipp, den er mere skålformet☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buska Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2015 Så finner du delenummer på den så er du god da forhandler ikke greide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buska Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2015 En bil på finn med nummer DL41538 har denne delen montert på bildet.. om det kan hjelpe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buska Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2015 luftkanal til intercooleren tenker jeg det heter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buska Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2015 www.ebay.com.au/itm/Audi-A4-B7-Intercooler-Air-Guide-Channel-8E0117335K-/191510278387?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2c96e6f0f3 Nå fant jeg den delen, jeg har nok forklart meg litt feil tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buska Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2015 Nei, gir opp da den heller ikke er lik, får dra opp til forhandler å skjekke på bilder i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 5, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2015 Så finner du delenummer på den så er du god da forhandler ikke greide Setter du meg på prøve så gjør jeg et forsøk Delenummer 8E0117335K eller 8E0117335N. Del 21 på bildet under, K er std og N er til 2006 A4 2.0 TDI med S-line fanger. http://www.ecstuning.com/Search/SiteSearch/Intercooler/ES436129/ Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buska Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2015 Kjempe bra, jeg har hvert å bestilt... 3 mekanikkere lå å kikka inn der, men alle mente det så bra ut, uten delen.. Jeg fant det ut i går sent på kvelden, etter å ha studert finn.no for biler, og på parkeringsplasser,,,, ha ba Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 5, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2015 Det er to typer, antar den ene er for S-line og den andre for std fanger. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buska Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2015 Bestilte etter bil nummer jeg, måtte bare få dem til å forstå hva jeg mente ☺ tusen takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg