SigZagg Skrevet Mars 7, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2015 Hei jeg har nettop kjøpt meg en sierra 2.0l doch 1991 modell og lurte på hva man kan gjøre for å få mere juice i motoren. Og evt hvor dere kjøper det. Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 7, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2015 Øket kompresjon, nye kammer, større ventiler, portede innsug og eksos kanaler, nytt eksosanlegg med avstemte grenrør, større dyser og en annen motor styreenhet. Alternativt har du turbo konvertering, da må kompresjon senkes istedenfor øke. Personlig syns jeg N/A tuning er mye mer interessant enn turbo tuning, men det er også dyrere.. Skal ikke anbefale noe spesifikt sprut program da jeg ikke holder på med det, men vet at Megasquirt (MS) er populært. MaxxECU har jeg også hørt mye bra om. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg