JørnTore Skrevet Mars 11, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2015 Hei. Er det noen som har bytte fuel pressure regulatoren, kommer opp 0090 i feilkode og bilen puttrer etter 3-5 sekunder etter avstengt tenning. Det skjer ikke hver gang. Jeg har målt spenningen på gul-ledning og den er ok. Motstanden på regulatoren er 3-4 slik at jeg tror den er defekt. Noen som har Bosch nummeret på denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Mars 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2015 Regulatoren skal ha 2-3 ohm.. så når du sier at du måler 3-4 og sier den er defekt så skjønner jeg ikke hvor du har grunnlaget til å si at den er defekt? Stemmer at den gule skal ha 12v. Men har du kontrollert den grønne/hvite som går til ECM? Den pleier nemlig å irre/smelte fra der den går ut fra sensor til den plastikkskinna rundt ledningsnettet Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg