tomo Skrevet Mars 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2015 Hei alle sammen. Jeg har nå koblet opp et nytt batteri i bilen min. Paralelt med det gammle og sikring i begge ender. Men det nye batteriet jeg har koblet opp blir fort tomt pga anlegg. Så har en ekstra dynamo og brakett liggende noen som har koblingskjema til hvordan jeg kan få denne ekstra dynamoen til å lade batteri nr 2 Mvh Tomo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2015 Du sier du har to batterier parallellkoplet, hvordan kan da det ene være tomt og det andre ok? Har du skilledioder mellom de? Skal du montere inn en ekstra dynamo? Hvorfor ikke heller en ny som er noe større enn den du har? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg