Gå til innhold

Hvor har jeg "S-Line" pakka på en Audi A3 8P

Ranger emnet

TKarlsen

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg ny bruktbil nå. Det er en A3 8P 2004 mod. Det står S-Line på sidene og på innstegslistene. Men hvor er da denne S-line pakka? Er det interiør, eksteriør eller understell? 

Bilen er veldig fast og stiv. Vil ikke si den er noe spesielt lav. Har en fin høyde både foran og bak.

I vognkortet står det 205/55R16 dekk som er originalt til bilen, om det har noe å si.

Motoren er en 1.9TDI med 105 meget spreke hester

Har delskinn interiør, med meget gode sidestøtter

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ting som Dørlister / større felger 17 tommer / Multiratt i skinn / Full skin heller deleskin / bedre dempere / spoiler ? / lær på girkule / grøfte lys etc etc

Rask søk på google gir nok dem samme svar

Bmw 316i E46 2001

Golf 3 1.4 1992 - Spiker

Mazda 626 2.0 1992 - Spiker

Golf 1 C 1.5 1982 - Spiker

Lada 1500 1981 - Stjålet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg brukte google for å søke litt rundt den type bil. Er derfor jeg har fått flere spørsmål i hodet nå. Bilen har delskin, lær på girkula, grøftelys, skinnratt. Bedre dempere enn hva de andre Audiene jeg har sitti på med, men så er jo dette også en mindre bil. Trodde kanskje det var derfor. 

Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Og nå må jeg ha nye fjærer på bilen min. (har 2 knekte) Vurderer Eibach senkefjærer. Men der finnes det jo to typer. Pro-kit og Sportline. Pro-kit er vel til vanlig, mens Sportline er til S-line? Men hvordan vet jeg om understellet på bilen min er vanlig eller fabrikk senket? (sline understell?) Kan man evt ringe Møller å få den infoen, eller kan man finne ut av det via chassienummer eller noe sånn?

Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider