Dahlerz90 Skrevet Mars 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2015 Hei! har akkurat fått meg en Audi A4 08 mod, og har byttet alt av interiør lys, og skulle til og bytte Skiltlys, men da fikk jeg feilmelding, Regner med Det er Canbus som slår inn..selvom jeg har kjøpt pærer som ikke skal slå ut på pæresjekken, men av erfaring har jeg vært borti at visse pærer fortsatt slår ut på pæresjekken. skal også bytte tåkelys, så regner også med at de LED pærene jeg har kjøpt slår ut på pæresjekken også. Så da lurer jeg enkelt og greit på, om noen kan kodevekk pæresjekken for meg? og hva dette koster? Noen i Nærheten av Buskerud, Vestfold eller Østfold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Individual Skrevet Mars 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2015 Har du prøvd her? Vestfold245tic - Utfører diagnose på de fleste bilmerker og koding/programmering på: Land Rover, Porsche, VAG, Mercedes, BMW, PSA, Jaguar og Volvo. Kan tune enkelte: Land Rover, BMW, Mercedes og VAG. Vanlig diagnose 250,- ØstfoldTKarlsen - (Askim -- > Fredrikstad) Tar flere bilmerker med OBD2 og protokollene PWM, VPW, KWP og CAN (ISO). Kan også korrigere km-stand for kr. 200,- PM eller mail til t-karlsen85(a)live.no. Kr. 100,- for diagnose. Tar også Fiat / Alfa Romeo med OBD2.Jesper1201 - Tar de aller fleste bilmerker, modeller og protokoller med OBD2. Kan resete service varsel og elektronisk parkbrems, ta kontakt via PM. Vanlig diagnose 100,- https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=zN0rdb_4ijMk.kEYe5NG9CC9k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg