Hoghead Skrevet Mars 19, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2015 Bilen min er tørst, VELDIG tørst.... etter spylervæske... Jeg ser den slipper den ut forran høyre fremhjul, så det er nok en lekkasje ett eller anna sted. Trrangt er det jo i fronten der tanken er, men er det mulig å komme til å få sjekka hvor den lekkasjen er uten å demontere hele fronten? Feks via hjulbrønn høyre side? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 1, 2015 Rapporter Share Skrevet April 1, 2015 Dette er en pussig feil som jeg og har hatt. Visstnok en slange som hopper av nedi der. Det rare er at det kommer og går på min…… Dette har jeg ingen mulighet til å forklare på et fornuftig vis. Men Møller har to ganger hektet på plass en slange nede på siden av spylertanken. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoghead Skrevet April 2, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2015 Hmmm... Kan glatt være der ja, kommet og gått litt hos meg også, helt til den nå lekker tom... Men å betale Møller for å gjøre det hvis jeg kan fikse det enkelt sjøl er litt drøyt. Du veit ikke hvor man kommer til den slangen? Jeg ser for meg at jeg enten må komme nedenfra, og løsne hele den der hefflættes plastplata under, eller via hjulbrønn høyre side... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheGizmo Skrevet April 15, 2015 Rapporter Share Skrevet April 15, 2015 Hadde samme feil på min, og fant feilen. Min drakk også mye, men jeg fant en sprekk i slangen som går opp til panseret og videre til dysene. Slangen får langs festet på panseret. Min løsning var noe enkel, men den funker. Vasket ren slangen på utsiden, teipet godt med elektrikerteip, der ble det løst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoghead Skrevet April 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2015 Her dypper det fra tanken trur eg, det lekker tomt om bilen står over natta.... Har forsvinnende lite bruk for spylervæske på garaasjegulvet...Møller mener jeg må ned med fangeren for å komme til... Fu f, savner min gamle Opel Senator noen ganger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheGizmo Skrevet April 16, 2015 Rapporter Share Skrevet April 16, 2015 Ouch, har selv tatt av fangeren for å få ut lykthuset for å fikse ett blinklys.... http://www.bilforumet.no/topic/296792-lost-touran-2005-blinklys-virker-ikke-paere-og-sikring-ok/ Tar litt tid, men går greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OS87 Skrevet Mars 20, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2017 Hei. Jeg har opplevd det samme med Touranen (05) nå nylig. Hva endte det opp med? Måtte bilen inn til Møller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OS87 Skrevet Mars 20, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2017 Det som er problemet på min bil er at når jeg bruker spylervæska på bakvinduet lekker det fremme på høyre side. Men på frontvinduet er alt normalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg