alexander_skaar Skrevet Mars 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2015 Hei, var og så på en golf gti i dag, og eg elsket den!!! IEineste eg var usikker på er at det var en slags skrapelyd i revers, den hadde våre der siden han kjøpte den og lenge før(sikkert 6år) noe eg burde beskymre meg for ? Tenker siden det har våre så lenge så er det vel ok. Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 22, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 Om det skraper litt i det du skal sette inn reversen, så blir det vel neppe hverken verre eller bedre over tid, Skrapinga kan trolig reduseres ved å vente noen sekunder etter at du trykker inn clutchen før du legger inn reversen. Om det skraper etter at bilen er i revers og/eller bilen er i bevegelse bakover så er det kanskje noe mere alvorlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexander_skaar Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 Den kom en ulyd, slags skrape lyd (ikke siker) men følte den nesten kom bakfra.Og det var berre da den var i revers, girkassa virket tight og fin ellers, var berre den lyden Men kan det vere farlig? tenker siden det er blitt kjørt med i 6-7 år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg