2006-TDI-1.9 Skrevet Mars 22, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 Hei. Kjøpte en Passat 2006 TDI 1.9 for ca 1 mnd siden. Jeg har ingen greie på bil, så håper på hjelp her :-) Skal man kunne bruke Multifunksjonen til og skifte mellom radio og cd-spiller? og skifte Sanger og kanaler opp og ned??? Min kan jeg skru opp og ned lyden og mute på venstre side, MEN på høyre side kan jeg bare skifte opplysningene som har med bilen og gjøre, dem vi ser i Dashbordet (hvor mye drifstoff som er igjen osv) Kan jeg reklamere på det og få dem til og fikse det? siden jeg har ca et par mnd igjen av garantien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 22, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 Om din bil har 3 knapper mellom eikene på rattet for radio, så tror jeg ikke du kan styre mere enn du beskriver. Men se i instruksjonsboka for sikkerhets skyld. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2006-TDI-1.9 Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 Hei, tok et bilde jeg:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2006-TDI-1.9 Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 i instruksjonsboka står det tast 5 (knappen øverst til venstre på høyreside) :tast for og hente frem menyer i displayet i kombiinstrumentet og veksle mellom menyene. tast 6 (OK) : tast for og bekrefte et menypunkt eller en inntasting tast 7 : flytt markøren opp og tast 8 ned Blir ikke noe klokere e av dette, der står ingenting om radio eller cd :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 22, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 spiller på venstre og kjørecomputer på høyre ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet Mars 22, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 På biler med stor kjørekomputer går det fint å bytte sanger/radiostasjon med knappene på rattet, da kommer radiokanaler/sanger opp i kjørekomputeren..... Men ser at du kun har halve displayet (liten kjørekomputer), og da er det tydligvis ikke mulig å bytte sanger/radiokanal med multifunksjonsrattet, kun lyd og mute. Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2006-TDI-1.9 Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 ok, takker så meget for svar:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg