nilsgeorg Skrevet Oktober 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2002 Er det noen her som vet om det vil bli noen happenings i finnmark i år?? evt. er det noen som ønsker å være med på å lage et treff her oppe? Det er kanskje ikke den beste årstiden får å ha treff, men man kan jo begynne å planlegge noe, hvis det ikke er noen som allerede har planlagt et treff!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torky Skrevet Oktober 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2002 Neste år skal visst Amcar Nord Norgetreff arrangeres i Hammerfest. Kjører nok en tur oppover da. Før det vet jeg ikke om noe, ble stille på bilfronten i Finnmark etter at Kirkenes AmCar Club datt sammen. Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2002 hmm... bare lurer på om dere måler moter kraft i hester eller regn.. så vi evnt kan regne om til "vi" kommer oppover for å skryte.. dessuten, hvor mange regn er en hest eller motsatt? Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Oktober 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2002 Originally posted by bing hmm... bare lurer på om dere måler moter kraft i hester eller regn.. så vi evnt kan regne om til "vi" kommer oppover for å skryte.. dessuten, hvor mange regn er en hest eller motsatt? Du tenker kanskje på PATTEDYRET REIN , og ikke REGN, som da er denne væsken som stadig kommer fra mørke skyer? :confused: *Lurer fælt* :D Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2002 jeg syntes en god måte og regne HK med er og bruke sprettsauer !!! Sprettsauene er litt hissigere enn hestene så da blir det litt mindre antall og dvs mindre avgifter !!! :rolleyes: (1 sprettsau = 1.3 Hester) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Oktober 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2002 Originally posted by erling Du tenker kanskje på PATTEDYRET REIN , og ikke REGN, som da er denne væsken som stadig kommer fra mørke skyer? :confused: *Lurer fælt* :D REGN?, det er det vi kaller vannkraft det.:) Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Originally posted by bing hmm... bare lurer på om dere måler moter kraft i hester eller regn.. så vi evnt kan regne om til "vi" kommer oppover for å skryte.. dessuten, hvor mange regn er en hest eller motsatt? Vis du skal måle motor kraften i regn må du nok til bergen:D :D :D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2002 Originally posted by LilleGud jeg syntes en god måte og regne HK med er og bruke sprettsauer !!! Sprettsauene er litt hissigere enn hestene så da blir det litt mindre antall og dvs mindre avgifter !!! :rolleyes: (1 sprettsau = 1.3 Hester) lol Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 sorry ælinG kl 20:00 på kvelden er litt sent for meg, noen ganger har jeg jårt og fuler på tærassen Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 Javisst, jeg er juh på tur oppover...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Oktober 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 Bynner faktisk å bli jævli mange styla å modifiserte bila i Vadsø, hadde vært kult med ett treff en plass! :D Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Oktober 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 Jeg bor selv i vest finnmark, og mener at det kunne være en god ide og lage et treff f.eks i alta, slik at hele fylket kan ha murligheten til å komme! Jeg vet at det ikke vil bli problemer med folk og biler, jeg kan fort få med meg 10-15 biler fra havøysund hammerfest, alta og lakselv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Oktober 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2002 kan ordne slik at minst 10 biler fra vadsø stiller. Men dette burde man vel vente til sommeren med? Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 æ å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 lol lolle lolz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg