Miriell Skrevet Mars 23, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2015 Trenger å få lufta bremsesystemet på jeepen, men nippelen sitter dønn fast på begge sider foran. Jeg er redd vi kommer til å dra hele dri*en tvers av. Har så langt forsøkt å marinere i wd40. Er redd vi må borre opp og det har jeg veeeeeldig lite lyst til. Noen som har vært borti problemet og klart å løse det uten ekstrem vold? Mvh Miriell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 23, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2015 http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Ovrig/Hurtigrustloser-36333/ Denne har hjelpet meg mye da jeg har prøvd meg på ting som sitter godt. Miriell reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 23, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2015 Bruk propanbrenner og varm opp godt rundt luftenipplen, Så sprøyter du på den kjølende rustløseren fra Biltema. Miriell reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebab-a-luba Skrevet Mars 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2015 Når du får den nippelen av så rengjør og smør gjengene da slipper du problemet neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg