Gå til innhold

Radioproblemer audi a4 1996mod

Ranger emnet

RUDI1

Anbefalte innlegg

Hei!

Har akkurat kjøpt meg en audi a4 1,8t quattro 1996mod. 

Når jeg hentet bilen virket radioen greit. Men når jeg startet bilen en dag, så var det eneste som kom opp på displayet ''tape'' (kassettspiller).

Jeg skjønner ingenting om hvordan jeg skal få den over på radio igjen. Har prøvd å trykke på alt som er, ingenting virker. 

Er det noen som vet hvordan jeg skal få den over på radio igjen? 

Er det noen som vet om en radio jeg kan kjøpe som passer i den? Gjerne med aux og DAB.

Mål på radioen slik jeg ser den uten å ta den ut er: Høyde: 6cm. Bredde: 22cm.

Radioen virker ikke å være helt frisk. Ikke alltid den reagerer når jeg slår den på osv. Kortsluttet når jeg prøvde å sette i den kassett.

Setter stor pris på alle svar!

Mvh. Anton

post-152560-0-74175100-1427143739_thumb.jpg

post-152560-0-06157000-1427143747_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig din 1 heter spillern som passer rett inn kan kjøpes hos elkjøp/expert/lokale bilbutikker heller internett . ta ut spilleren først og sjekk hva slags kontakter som er koblet til ser den slik ut som på bilde som er avbildet er det bare og kjøpe ny spiller og koble opp gjør den ikke det må du ha en overgang

DSC02572.jpg

Trenger du hjelp med og finne en spiller er det bare og spørre og si en pris

Bmw 316i E46 2001

Golf 3 1.4 1992 - Spiker

Mazda 626 2.0 1992 - Spiker

Golf 1 C 1.5 1982 - Spiker

Lada 1500 1981 - Stjålet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Har funnet noen slags klips, som jeg sett på hver side, slik at en mindre radio passer i den. 

Kablene ser ganske like ut, men det er litt annen farge på den ene (gul og grønn).

Vet ikke hvordan jeg laster opp bilde, men tror du det er bare å kjøpe en ny spiller da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

@sveibuen

Det du kan starte med er mer en egen tråd for eks får Kanskje mer svar da. Men sånn som du sier det høres det ut som jordings feil  / Bil type / Spiller / og bilde av hvordan det ser ut bak spillern med kabler og sånt ?

Bmw 316i E46 2001

Golf 3 1.4 1992 - Spiker

Mazda 626 2.0 1992 - Spiker

Golf 1 C 1.5 1982 - Spiker

Lada 1500 1981 - Stjålet

Lenke til kommentar
Del på andre sider