evgyrt Skrevet Mars 30, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2015 Hei SKal bytte glødeplugger på min touran 1.9, 90hk 2005 mod. Enkelt å gjøre dette selv? framgangsmåte? Spesialverktøy? Tips tas mot med takk. Hvor burde jeg handle disse ifra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 30, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2015 http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Motor/Glodepluggpiper-5-stk-191303/ Veldig enkelt. Kjør motoren varm. Fjern motordeksel. På toppen av de 4 glødepluggene sitter det en hette. Lik som på tennplugger. Napp ut en. Skru ut glødepluggen, bytt og skru på plass den nye. Knepp på plass topp hetta på glødepluggen. Så gå til neste ;) Om glødepluggen sitter fast så ikke bruk makt. Da vil du kunne ødelegge glødepluggen. Og det kan bli dyrt. Jeg brukte denne da jeg byttet tennplugger på en BMW i fjor. Der satt 3 av 6 tennplugger. Gikk mye lettere etter en liten dusj Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 1, 2015 Rapporter Share Skrevet April 1, 2015 Jeg må innrømme at jeg ikke fant ut hvor glødepluggene satt på min 07 Touran. Jeg tok av motordekselet men så ingenting som utpekte seg… Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 1, 2015 Rapporter Share Skrevet April 1, 2015 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg