volvo_v70 Skrevet April 4, 2015 Rapporter Share Skrevet April 4, 2015 P0231 Fuel Pump Secondary Circuit Low, hvordan kan jeg få rettet denne feilen? og hvor ligger evnt denne feilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 4, 2015 Rapporter Share Skrevet April 4, 2015 Se litt på denne? http://www.obd-codes.com/p0231 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_v70 Skrevet April 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2015 nå har jeg bare skumlest litt, så det som sies her er at det er releet som er årsaken til svak strøm i bensinpumpa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 4, 2015 Rapporter Share Skrevet April 4, 2015 Kan nok stemme at det kan verre releet som ikke virker, men har du målt strømmen på kontakter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_v70 Skrevet April 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2015 nei har ikke kommet så langt enda, bilen starter med releet i, men starter ikke når jeg tar den ut (noe som sier seg selv), men kan det da være at releet kan gi for lite en hva det egentlig skal? eller funker releer slik at endten så funker de, eller så er det dødt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 4, 2015 Rapporter Share Skrevet April 4, 2015 Hadde nok ville målt meg litt fram og målt litt får å se om det er feil med strømmen til pumpa og releet. Kan jo verre att releet delvis defekt men slår inn. Men starter bilen greit uten problemer eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_v70 Skrevet April 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2015 skal prøve å få målt litt i morgen da jeg ikke selv har noe å måle med, nei bilen har ingen problemer med å starte, tok bare en diagnose test bare for morro skyld, så da dukka den 0231 feilen opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 4, 2015 Rapporter Share Skrevet April 4, 2015 Fikk du ikke slettet feilen da som lå inne der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_v70 Skrevet April 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2015 feilen ble slettet men dukket opp igjen når testen ble kjørt på nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonjovi Skrevet April 4, 2015 Rapporter Share Skrevet April 4, 2015 Bytt releet, har vært borti en sånn feil på Volvo før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_v70 Skrevet April 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2015 Skal få målt releet imorgen, går det ikke tilstrekkelig ned strøm gjennom den, så bytter jeg den, hadde vært det letteste om dette er problemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_v70 Skrevet April 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2015 kan noen forresten fortelle meg hvilken type pære det er i disse bryterene? voldsomt små pærer, litt off topick men shit au Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_v70 Skrevet April 5, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2015 null problemer med releet iallfall, det slår inn og gir nok med strøm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg