Gå til innhold

Folks mening om at alle reglene må finjusteres for å beholde publikum...

Ranger emnet

ktone

Anbefalte innlegg

Heisann. Begynner egentlig å bli litt lei av at alt skal finjustere. Det er en grunn til at så mange folk som faktisk ser på formel liker det. Jeg for min del liker en skikkelig fight mellom 2 førere, men jeg synes det blir feil at regelverket skal utelukke mulighetene for ekstreme utviklinger innenfor F1 bilene.

Synes det er vel og bra at man lager regler for slik at det lettere kan oppstå fører feil ved å forby launch control, manuel giring, osv, men det er synd at man begynner å snakke om at man kanskje skal få en regel som sier at alle skal ha samme bremse system, som krever mye lenger bremse lengde enn dagens systemer. hørte også at det kanskje skulle bli et forbud mot å ha mer enn så så mange hestekrefter. Da blir det ekstreme med. F1 borte synes nå jeg.

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Det eneste som er ekstremt med Formel1 idag er nivået på teknologien og hastigheten på bilene.

Det blir ikke like underholdende som feks. WRC.

Enig at WRC er underholdene det også, men det dekkes ikke liker bra som F1. Må si jeg synes F1 er underholdene også, men kan bli kjedelig når det ikke er den store knivinga mellom bilene. Og det er så stort skille mellom lagene. Men Blir feil å justere det med regler som sier at man ikke kan ha mer enn så så mange hestekrefter.

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider