Audi Norway Skrevet April 8, 2015 Rapporter Share Skrevet April 8, 2015 Hei ! Har et senkesett fra supersport. Skal justere det opp, hvordan verktøy bør man bruke ? Mutteren og låsemutteren har sånne dype spor i seg rundt, er det et spesialverktøy man skal bruke eller har dere noen andre tips ? Og jeg må vel presse sammen fjøra før jeg stiller for å få det til ? Ellers er mutteren vel for hard ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 8, 2015 Rapporter Share Skrevet April 8, 2015 Verktøyet som brukes er dette: Følger med alle sett. Du kan evt få kjøpt reservedeler til settet på Parts and Retards. De selger supersport og kan nok skaffe deg denne. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi Norway Skrevet April 8, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2015 Ok. Skal se om jeg får tak i. Ikke jeg som kjøpte det settet orginalt, så fulgte nok med en gang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 8, 2015 Rapporter Share Skrevet April 8, 2015 Jeg har en sånn nøkkel liggende. Bor du langt unna Askim? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi Norway Skrevet April 8, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2015 Ja, bor på sørlandet :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg