martinlol Skrevet April 9, 2015 Rapporter Share Skrevet April 9, 2015 Hei!Kva kjølvæske skal på ein Honda D16A7 ? På den lokale bilrekvisitaen prøvde dei å selga meg ein gul universal-væske. Dei hadde åpenbart ikkje peiling, så tenkte eg skulle høyre med dokker. Kan eg ha på rød G12+ f. eks? Takkar for svar! =) Siter 1992 Volvo 240 GL '94 Olympic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WongDiesel Skrevet Juli 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2015 Honda bruker normalt grønn kjølevæske originalt. har selv brukt rød farget kjølevæske fra Valvoline som kan blandet med alle typer kjølevæske og alt funker som det skal :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2015 Honda bruker normalt grønn kjølevæske originalt. har selv brukt rød farget kjølevæske fra Valvoline som kan blandet med alle typer kjølevæske og alt funker som det skal Nå skal du ikke blande rød og grønn væske uten å flushe kjølesystemet først eller få det renset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WongDiesel Skrevet Juli 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2015 Nå skal du ikke blande rød og grønn væske uten å flushe kjølesystemet først eller få det renset. Normalt sett ikke, men det er faktisk noen kjølevæsker som kan blandes (rød og grønn) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg