Gå til innhold

2 Fast 2 Furious, gass-sky effekten

xtc

Anbefalte innlegg

Sitat
Originally posted by VWGolfIIHFS

Ganske god ide det der med et lite brannslukningsapparat, med blir sikkert vanskelig å koble dysene på en lur måte.. En NOS tank må jo funke det og!

Det kan umulig være vanskelig å få til det med dysene. Slangen til dysene er jo en vanlig tynn gummislange av ett eller annet slag, og det er helt sikkert lett å skaffe/lage et mellomledd som lar deg koble disse inn på slangen på et brannslukkingsapparat. Sett i gang, og husk: vi vil se bilder! :)

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke lett dette skal jeg bare fortelle dere! Har fått tak i en Nitrogenpatron som det heter(brukes innen kjøleteknikk),og har prøvd å koble dysene til denne,men det virker som om det kommer alt for mye nitrogen på en gang liksom! Blir ikke en fin søyle med røyk,som på 2f2f,men et lite smell (les: Phssshjy) og en sky bare.. Har prøvd å ikke åpne ventilen så mye,men da blir det ikke noe igjen.. Hmm! Tok ingen bilder,da dette bare var en test,og jeg forventa at dette ikke funka på første forsøk! Skal sjekke litt rundt om det går ann å få tak i nitrogen i en annen beholder,eller få det fylt over i annen beholder..

Kommer forresten ikke til Våler,uheldigvis! Skal oppover til Sommertreffet i juni,så dropper Vålertreffet,men får se hva jeg finner på senere i sommer...

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by VWGolfIIHFS

Var ikke lett dette skal jeg bare fortelle dere! Har fått tak i en Nitrogenpatron som det heter(brukes innen kjøleteknikk),og har prøvd å koble dysene til denne,men det virker som om det kommer alt for mye nitrogen på en gang liksom! Blir ikke en fin søyle med røyk,som på 2f2f,men et lite smell (les: Phssshjy) og en sky bare.. Har prøvd å ikke åpne ventilen så mye,men da blir det ikke noe igjen.. Hmm! Tok ingen bilder,da dette bare var en test,og jeg forventa at dette ikke funka på første forsøk! Skal sjekke litt rundt om det går ann å få tak i nitrogen i en annen beholder,eller få det fylt over i annen beholder..

Kommer forresten ikke til Våler,uheldigvis! Skal oppover til Sommertreffet i juni,så dropper Vålertreffet,men får se hva jeg finner på senere i sommer...

fake lystgass minner meg om en balle så bor her i nærheten av meg.. (gammale røde mr2)...

den har han lagt et brannslukkings apperat i bagasjerommet (som det står NOS) på... han har også fjernet toyota merkene og byttet de ut med Ferrari merker..... og ikkje minst ein heile gjeng med nos klistremkerer.....

HIPP HURRA FOR SMART ASS`ES :cool:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Tviler på at jeg blir å montere dette i bilen,da det nlir nokså HARRY hvis jeg får det til å funke i det hele tatt da! Er bare for å prøve liksom,må jo gjøre noe de dagene man har fri!

Som sagt over så ble det første forsøket i dag ikke akkurat vellykket,men skal prøve litt igjen i morgen,tviler på at det vil fungere for å være ærlig!

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GJENNONMRUDD!!!

etter og ha forska litt på eventuelle purge systemer, har jeg laget et fett et selv !

og det fungerer HELT VILT!..

Etter og ha gått over alle husetes spraybokser fant jeg en trykklufts-horn boks, denne demonterte jeg hornet fra og koblet på en dyse for og se effekten..

Og der stod jeg med bakoversveis av is, og skratta verre!

hehe :D

det viste seg og være enormt trykk i denne lille 300 ml boksen, og gassen er jeg ikke sikker på hva heter, men den er i allefall KALD ;)

driver og forsker på et dysesystem slik at jeg kan koble den til vindus-spylerene, og dette mener jeg at jeg skal få til..

Skal prøve og få tatt en filmsnutt av dette her så snart som mulig..

:D

Mvh Mandel tha CRAZY professor

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by Gou

fake lystgass minner meg om en balle så bor her i nærheten av meg.. (gammale røde mr2)...

den har han lagt et brannslukkings apperat i bagasjerommet (som det står NOS) på... han har også fjernet toyota merkene og byttet de ut med Ferrari merker..... og ikkje minst ein heile gjeng med nos klistremkerer.....

HIPP HURRA FOR SMART ASS`ES :cool:

Den har jeg sett før !!

Har racing stoler i den og.

Bor ikke han i texas byen ? visst det er tilfelle så skjønner jeg hans kreativitet. :)

Slike biler er dårlig reklame for framtidige mr2 kjøpere.

- 1980 RX-7

zoooooooom, br br br *bang* !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte noen "luft på boks" flasker med dyser og disse ga en slik effekt om boksen sto på hodet. Det blei skikkelig kaldt, og trykket var greit nok for et slikt bruk.

Fåes kjøpt på Komplett Data.

Dette er på en måte harry, akkurat som neonlys, men kan funke fett til show bruk.

Sitat
Originally posted by Mandel

GJENNONMRUDD!!!

etter og ha forska litt på eventuelle purge systemer, har jeg laget et fett et selv !

og det fungerer HELT VILT!..

Etter og ha gått over alle husetes spraybokser fant jeg en trykklufts-horn boks, denne demonterte jeg hornet fra og koblet på en dyse for og se effekten..

Og der stod jeg med bakoversveis av is, og skratta verre!

hehe :D

det viste seg og være enormt trykk i denne lille 300 ml boksen, og gassen er jeg ikke sikker på hva heter, men den er i allefall KALD ;)

driver og forsker på et dysesystem slik at jeg kan koble den til vindus-spylerene, og dette mener jeg at jeg skal få til..

Skal prøve og få tatt en filmsnutt av dette her så snart som mulig..

:D

Mvh Mandel tha CRAZY professor

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by JokkVahl

Den har jeg sett før !!

Har racing stoler i den og.

Bor ikke han i texas byen ? visst det er tilfelle så skjønner jeg hans kreativitet. :)

Slike biler er dårlig reklame for framtidige mr2 kjøpere.

Han e oppvokst på frakkagjerd , men er sikkert 1 år siden jeg har sett han nå..... (jippi :D)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...