Danne23 Skrevet April 9, 2015 Rapporter Share Skrevet April 9, 2015 Hei.Når jeg gasser, så kommer det en del eksos, både hvit og svart om hverandre. Rundt samme tid her, begynte bilen å riste når jeg gir på i 4 og 5 gir. Stort sett fra ca 2000 omdr. Omtrent når turbo slår inn.. (Vet ikke om dette har noen sammenheng?) Noen som vet noe? Har bytta dyser (alt nevnt ovenfor startet etter dette) og luftfilter + olje og oljefilter ganske nylig. Ingen bedring desverre. Bilia som byttet dysene mener at det bare var litt overflødig olje/drivstoff men det tror jeg ikke nå lenger... Kan det ha noe med turbo å gjøre? Volvo V50 2005 1,6D Takker for svar :) Siter Volvo V50! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonham05 Skrevet April 11, 2015 Rapporter Share Skrevet April 11, 2015 Kan du høre om der er ulyd ut av turboen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg