Fordmondeo1 Skrevet April 16, 2015 Rapporter Share Skrevet April 16, 2015 Har et aldri så "lite"? problem som jeg sliter med:/ Når jeg dytter hendelen opp et hakk som skal starte viskeren én gang går di ca 8 ganger og kan stoppe hvor som helst på ruten. Når jeg tar et hakk ned til intervall, da går viskerne hele tiden med en sporadisk stopp også hvor som helst på ruten, hva kan dette være? Er en smule irriterende:p Setter pris på all tilbakemelding:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WongDiesel Skrevet Mai 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2015 Symptomene tyder på vindusviskermotor som er problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2015 Eller mer eksakt, symptom på defekt holdekontakt i viskermotoren. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg