Colour Concept Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Nå er bilen senket, og her er resultatet: Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by Colour Concept Nå er bilen senket, og her er resultatet: Stilig, men er du ikke enig at det var litt vel lavt? Hehe... Åssen kommer du deg forresten fram på Norges veier med det der? Er det mulig i det hele tatt? :D fet overskrift "how low can you go?" :D Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 synes det blei nice jeg, må ofre litt fremkommelighet for skjønnhet.. Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colour Concept Skrevet April 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 og komme seg rundt omkring i Bergen, VR6 leppa har vært nedi en del ganger.... Men; How low can YOU go??? Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 hvor mye har du senka den? Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 ble fint senket den.. justerbart eller? liker når bilen er litt lavere forran en bak:D pent ble det i vertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Jaja... er du gæren fint ble det, men hvertfall rundt her jeg bort ville jeg ødelagt hele understellet på kort tid. Får se hva jeg får til med tidom jeg også, men det blir rene eifel tårnet i forhold til deg. Glemte å si GRATTIS i stad.:D Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colour Concept Skrevet April 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Ikke lett og si.... Settet var i allefall 60/40, men jeg har noen fjærskåler som hjelper litt. Orginal med samme dim på felg/dekk: Min: Hvor mye er min senket? Tja 80mm foran? VR6R; desverre ikke justerbart! og jeg liker og litt "stuk" på bilen. Hvordan går det med VR6'n. Følger med på den! Men for at bilen skal kunne bli kjørt på brostein her i Bergen må jeg nok krype til korset og sette på de gamle fjærskålene. Men jeg bare måtte ta noen bilder slik den var nå. Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 oki, jeg har har 60\60mm med senkeskåler foran på golfen, skal vel senke 10-15mm de skålene jeg har. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 jo da prosjektet snigler seg frem det.. bare slipe litt grunning så sende til lakk nå så begynner morroa med å montere sammen i gjenn:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 syns ikke den var så voldsomt lav jeg men... :rolleyes: Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 DeeLuxe har du en bil som er lavere siden du klager eller? ting skal være kjørbart også. Smak og behag. jeg synest det var en av de penere senkede golf 3 ene jeg har sett bilde av her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Pent! :) Få noen skikkelig kromfelger også nå da så blir det bra! hehe.. skal senke jeg og, men er usikker på hvor mye. Og om jeg skal gå for justerbart. Koster jo skjorta :/ Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Lakk utbyggerene dine så ser folk hvor lav bilen er :) Skal gjøre det samme selv ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 enig med att du må lakke listene dine, lista bak er lakket mens ikke lista foran, ser litt rart ut :p Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg