taxidriver Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=16217&highlight=how+low her er det bilder av min mkIII, blir forhåpentligvis lavere når jeg for på det nye senkesettet om 14 dager:) men da med anna front for jeg håpe utover sommeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colour Concept Skrevet April 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 De skal nok bli svarte med tide. Bak var ikke min skyld, men den forrige eieren hadde noen planer som ikke ble fullført... Jeg vil prøve og holde bilen mest mulig orginal i fargene (siden alt går i svart og gult) og i utseende. Men jeg skifter mening ganske ofte og henter mye ideer fra de andre som poster bilder har på forumet. Er det noen som vet lakk koden til Colour Concept gul? Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Står bak i kofferten din.. På en lapp som sitter i karosseriet. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 ble bra detta..... få på noen fete felger så blir det bra Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colour Concept Skrevet April 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Originally posted by Corfic ble bra detta..... få på noen fete felger så blir det bra Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 bare og sleng dem på da:D :D Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg