robin93 Skrevet April 18, 2015 Rapporter Share Skrevet April 18, 2015 Jeg har en audi a3 2.0 2004-2005 modell. I den har jeg en orginal audi navigasjon pluss radio. Det jeg lurer på er om det er mulig for meg å kjøpe et multifunksjons ratt på finn å sette det på min bil? eller er bilen for gammel til det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 18, 2015 Rapporter Share Skrevet April 18, 2015 Er bare å kjøpe og montere det, men hvis du har håp om at det også skal fungere må du vite om enheten er kompatibel med rattbetjening og du trenger ledningsnettet. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin93 Skrevet April 18, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2015 Er bare å kjøpe og montere det, men hvis du har håp om at det også skal fungere må du vite om enheten er kompatibel med rattbetjening og du trenger ledningsnettet. Åja okey for det er et slit å se ned på radioen heletiden. så best å stikke innom et verksted med andre ord? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 18, 2015 Rapporter Share Skrevet April 18, 2015 Det spørs hvor praktisk anlagt du er, det er ikke noe problem, men tar litt tid. Uansett må spilleren være kompatibel, men det kan en forhandler svare på. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg