SeatLeon4 Skrevet April 24, 2015 Rapporter Share Skrevet April 24, 2015 Hei, lurte på om noen hadde noen tips til hva jeg kan gjøre for å bedre ytelsen på Seaten min. Den yter ca 235 hk nå, men har lyst på litt til Hittil så er bilen chippet, forge dv, forge tip, vredstein ultra vorti dekk, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 24, 2015 Rapporter Share Skrevet April 24, 2015 Hvordan har du havnet på 235hk nå idag? Kun en chip drar vel kun 180hk opp til 210hk vel? Men du kan jo fortsette med større eksos, hele veien. Mer luft inn. "Sports filter", større turbo, bedre intercooler. Bilen trenger nok mer bensin, så bedre dyser kanskje? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeatLeon4 Skrevet April 29, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2015 Glemte å legge til at jeg allerede har satt på nytt eksos og en sport luftfilter, samt det andre som er nevnt ovenfor. Chippen øker ytensen til ca 220 på motoren som er i 4x4 (ARY). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevinator Skrevet April 29, 2015 Rapporter Share Skrevet April 29, 2015 hei, kaster meg på denne tråden her jeg! har selv en seat leon 03' 1.8tq 20v.der tenkte jeg meg på denne (akkurat kjøpt eller forelskelse av bilen :D )-355 bosch dyser (orker ikke gå opp siden jeg tenker meg de er gode for ca 300hk)-større intercooler- åpent luftfilter-blow off såklart!- sportskatte (hvis ikke bytte så slå istykker innmaten i katta, men vil ha større for å få grommere lyd)- eksos- og en tuning-fil til denne når alt er på plass.jeg har ikke totalt peiling i og med at jeg bare har lest meg fram på nettet til all min kortvarige kunnskap om dette.er eksosen viktig i forhold til hestene? nm vet jeg ikke hvor jeg havner men, rundt 270 hk regner jeg med alt i altdysene trenger jeg ikke større enn 355cc, resten tror jeg er bortkastet og bare bruker mer bensin..fordi jeg ikke skal koste på større turbo før til våren igjen!og om noen har kunnskap om hvor dette kan kjøpes! har forresten motorkode ARY om det skal hjelpe c:luftfiltersett og blow-off er allerede innkjøpt. (får ikke bilen før måneskifte juni/juli, og vil ha alt på plass innen da egentlig) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg