Gå til innhold

Dette er FOR drøyt.. Hva skjer med verden?

Ranger emnet

Insolved

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alle vi synes synd på denne jenta.

Så idé`en med å lage en tråd som henne var god. Vi lager en thread, og sier hva vi mener og syns om slik, samt fortelle henne at vi synes synd på henne og beklage for at gutter kan være så jævlige osv.

Og siden vi normenn varmet henne, kunne vi alle tatt en tur over grensen en helg og møte henne på en stor plass bare for å vise litt sympati osv.

Tror vi kommer til å skremme livet av henne hvis vi alle kommer bort og banker på døren hjemme hos henne uten at hun er klar over det. Det hadde i allefall jeg blitt hvis det sto 100+ biler utenfor huset og alle ville ha tak i meg! Spesielt hvis alle var svenske!

Men hvis vi får arrangert noe slikt, og hun hadde vært klar over det ville det gitt henne ett varmt minne for resten av livet, og hun får vite at det finnes folk der ute som bryr seg. Kanskje hun tilogmed vil glemme alt det vonde hun har opplevd for en liten stund.

Jeg er i allefall med!

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh.. med denna gjengen så hadde vi vel skremt skjorta av dem fleste.. hadde vel vært 100+ bilder, børning i gata o.l hvem faen skulle klare holde ro i rekkene??? neppe...

Holdt avstand - vi ruller - Follogutta

Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT

83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil)

--- follo.vwaudi-club.no ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg -stiller- iallefall :D

Det er sikkert ikke artig for dem som blir utsatt for noe slikt.

Og det hadde nok vært slik fAMIR sier, hun hadde huska det for livet.

Men en liten ting... folk blir jo mobba her i norge også! Så jeg oppfordrer alle til og sjekke lokal miljøet.. og er det et par "tøffe karar" så for all del.. "gjekk dem ned en 2-3 tommer" ;)

My 2 cents :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CZT

Jeg -stiller- iallefall :D

Det er sikkert ikke artig for dem som blir utsatt for noe slikt.

Og det hadde nok vært slik fAMIR sier, hun hadde huska det for livet.

Men en liten ting... folk blir jo mobba her i norge også! Så jeg oppfordrer alle til og sjekke lokal miljøet.. og er det et par "tøffe karar" så for all del.. "gjekk dem ned en 2-3 tommer" ;)

My 2 cents :)

joda, det er det helt klart, men detta tilfellet syns jeg var extremt..

hva var det hun het, og hvor kommer hun fra / holder hun til?

vi kan ikke møte opp 100 biler utafor henne, men vi kan møte opp 200 ved utestedene etc. og alle i den byen har sikkert hørt om hu, og hvem som har gjort detta faenskapet

*Essex tenker skumle tanker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

Det hadde i allefall jeg blitt hvis det sto 100+ biler utenfor huset og alle ville ha tak i meg! Spesielt hvis alle var svenske!

Hadde du blitt skremt hvis det sto 100+ svenske flickor utenfor huset ditt og ville prate med deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

Men hvis vi får arrangert noe slikt, og hun hadde vært klar over det ville det gitt henne ett varmt minne for resten av livet, og hun får vite at det finnes folk der ute som bryr seg. Kanskje hun tilogmed vil glemme alt det vonde hun har opplevd for en liten stund.

Helt enig! Det tror jeg kan hjelpe mer enn vi aner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider