Gå til innhold

Stereo i gammal golf 2

Ranger emnet

djman

Anbefalte innlegg

Har tenkt på å kjøpe den pakka som er under i linken:

http://www.mds.se/produkt.phtml?id=1648&caraudio_main_units_sub=CD-paket+med+h%F6gtalare&mds_session=dd61c1cf21ebbc2dd7a26cefe8bb5dee&main_category_styling=''&lower=1&upper=8&offset=0&num_recs=8&colls=4&rows=2&sort=&caraudio_main_units_sub=CD-paket+med+h%F6gtalare

Er dette en grei pakke? Vil den gi ok lyd i golfen??

Og hvilken størrelse bør jeg velge på fronthøytalerne??

4",5,25",6,5"???

Lurer også på om jeg må betale noe spessielt for å få dem inn i norge?? Avgift eller noe??

på forhånd takk

djman

I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har festa de nede foran, Men jeg fjerna dørlomma og fylte den med byggskum, hadde planer å kle om døra, men etter ørten mislykka forsøk så ga jeg opp. Jeg brukte en adapter som jeg kjøpte på biltema. var til saab eller volvo. Stikker litt langt ut fra døra.(7-8cm)

sikkert mange her på forumet som har bra tips til deg.

edit : eller prøv søke funksjonen, så finner du sikkert noe.

05 Skoda Octavia L&K

75 Jaguar XJ6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by djman

Og hvilken størrelse bør jeg velge på fronthøytalerne??

4",5,25",6,5"???

I Golf 2 så monterer vi som oftest 6,5" komp.sett foran...med diskantene i montert under de originale dekslene...mellomtone/midbass montert på 'plate' som erstatter lomma...god plass innafor døra ihvertfall :)

Eventuelt ett 6x9" sett i hattehylla om det er MYE lyd man er ute etter...og ikke skal leke med hi-end lydbilde og gode greier :D

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig at det er mye folk som har peiling her.. Siden jeg ikke har mener jeg .. :)

Men er monterer du de liksom lenger bak i døra enn de svarte lommene da?? men det følger vel ikke med noen ekstra diskanter på det høytalersettet jeg har funnet her??

Ta hansyn til at jeg er meget nybegynner.. Og hvor får jeg tak i de platene som erstatter lommene?? og hva koster de??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

Du får bedre ting for samma summen om du handler i norge å da...Bilstereoprisene i sverige er ikke det de engang var :D

@lpher

Du har ikke lyst til å tipse meg om noe som er bedre enn dette til samme prisen eller?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig at det er mye folk som har peiling her.. Siden jeg ikke har mener jeg .. :)

Ikke si sånt høyt...de det gjelder kan jo begynne å tro på det selv! :D

Men er monterer du de liksom lenger bak i døra enn de svarte lommene da?? men det følger vel ikke med noen ekstra diskanter på det høytalersettet jeg har funnet her??

Ganske langt fremme på døra ja....lommene has to go... Er nok ikke diskanter med det settet du har funnet der nei....

Ta hansyn til at jeg er meget nybegynner.. Og hvor får jeg tak i de platene som erstatter lommene?? og hva koster de??

Sender deg PM med noen alternativer når jeg kommer meg på kontoret igjen :)

Platene lager vi selv....du har da hatt sløyd på skolenvel? :D Just kidding :)

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider