2bakkjen Skrevet April 26, 2015 Rapporter Share Skrevet April 26, 2015 Ja litt som tittelen seier. Eg er på jakt etter eit koblingsskjema for spelaren eg har i bilen, Peugeot 407 SW 2010mod. Spelaren er RNEG med ca 7" skjerm. Prøvar å finne ut om det er mogleg å koble til litt meir lyd. Siter Vare nøkø meir hell?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 27, 2015 Rapporter Share Skrevet April 27, 2015 Har du hatt spilleren ute?? Skal i tilfelle se det da, hvis det er linjeutganger på den. Har vært borti spillere i Peugeot som har "line-out", og da er de som på bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kairoger Skrevet April 27, 2015 Rapporter Share Skrevet April 27, 2015 No er det vel ikkje Line-Out han er ute etter, men Line-Inn. Og då kan CD-skiftar inngangen benyttast. Det er ein vanleg låg-nivå inngang, så der kan du koble til phonopluggen til mobilen, dab radio osv. Kai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bakkjen Skrevet April 27, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2015 Tusen takk for svar, det gjekk fort. Får sjekke det ut ein dag, Ser at eg formelera meg litt feil, er ikkje det at eg vil ha så mykje meir inn, er meir at eg vil ha meir ut. Og som eg har funne ut så skal det vera fleire bilar som er levera med sub. Så litt difor eg fant ut eg kunne spørre litt :)' Siter Vare nøkø meir hell?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg