Raikage Skrevet April 30, 2015 Rapporter Share Skrevet April 30, 2015 Lurer på hva folk bruker for å måle luften inn og ut av intercooleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 30, 2015 Rapporter Share Skrevet April 30, 2015 Bluetooth adapter i OBD2 kontakta mot Torque på mobilen ;) Får opp innsug temp, boost +++ mye mer Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raikage Skrevet April 30, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2015 Men finnes det "manuelle" målere ala de man setter på a-stålpen eller dashbordet.? Skulle også hatt egt bare for å kunne holde øye med det, og sett sammenhengen(bare for moro). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 30, 2015 Rapporter Share Skrevet April 30, 2015 Jeg kan ikke si jeg har hvert borte i det, men det er jo mulig å fikse det uansett. Problemet er å få en som er kjapp nok å ikke "henger etter" Har måle tempen bare for å finne ut temperaturen tidligere, men ikke hatt noe fastmontert. Da har jeg bare brukt multimeter. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg