vefu Skrevet Mai 3, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2015 Hei folkens! Har søkt rundt både her og andre steder uten å finne noen gode svar. Jeg har en Honda CR-V 1999 model kjøpt i fjor høst. Den lager ganske mye støy inne i Kupeen når jeg kjører, spesielt i høye hastigheter. Dekkene er nye av året (type Hankook Kinergy Eco) og støyer veldig mye mindre enn de gamle. Hvilke tiltak / produkter anbefaler dere for å dempe mye av støyen. Jeg er ikke interresert i noe mer lydanlegg, bare fjerning av utvendig støy. Takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 3, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2015 Du har jo dempematter da. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet Mai 3, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2015 Ja å bytte alle dør/vinduspakninger da di garantert ikke er like tett som dem var når bulen var ny, vil dempe utrolig mye støy bare på det. Å har du begrensett budsjett så har biltema mye av slike dempermatter osv, sikert ikke like bra som di proffe men dem fungerer greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet Mai 3, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2015 Å sjekk om isolatorene på fjærene(små gummiputer mellom fjær og karroseri) er hele, er disse slitt så overfører di mye støy opp i karroseriet.(vist denne bilen har slike da det ikke er alle biler som har det) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg