Askeraudi Skrevet Mai 5, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2015 Hei Håper noen kan hjelpe meg med dette problemet.Har en a6 1998 modell 1.8T.Nesten hver gang jeg svinger i ca 15-20 km/t så kommer det en veldig spesiell lyd fra samme side som jeg svinger til. Er en drrrrr lyd, med en gang jeg gasser på så blir den borte. Den blir også borte hvis jeg svinger mer med rattet. Har hørt lyden i noen mnd, og den har bare blitt høyere.Mange som har gjetta på at det kan være drivknuta men med en gang de har hørt lyden så var det ingen som hadde anelse om hva det kan være.Takker for svar =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 5, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2015 Du har nok slitt drivknute er sikkert hull på den vann og dritt som kommer inn der og når det blir tørt så kommer den lyden byttes Så sjekk om det er hull og ingen skader rundt den. Det kommer ingen lyd når du kjører rett fram kun når du svinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Askeraudi Skrevet Mai 5, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2015 okei, ja får ta å sjekke ut det:Kommer kun når jeg svinger og rattet er i en viss posisjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg