kristofferftw Skrevet Mai 8, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2015 hei, har kjøpt meg denne : http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=9149&katid=1257&id= fikk anbefalt denne av en jeg snakket med på møller. men noen som veit om jeg må kode om spilleren etter jeg har plugget i koblingen? har riktig software versjon ut i fra det som står hos leverandøren. veldig takknemlig for hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kirketeig Skrevet Mai 8, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2015 jeg har en b8 og koblet opp dette idag måtte kodes hos meg, men endte opp med litt problemer når det skulle kodes.... men er en viss fare for at det må kodes ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristofferftw Skrevet Mai 8, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2015 da får jeg nesten bare teste og se hva som skjer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristofferftw Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2015 Noen som vet hvilken kode som skal brukes?? Har bose høyttalere(skulle vel ikke ha noe og si) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kirketeig Skrevet Mai 11, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2015 på min var det kode 56-Radio åsså inn for å velge aktiver AUX. vil ikke tru det har noe å si hvilke høyttalere du har :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg