nightking Skrevet Mai 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2015 Ja det kan jo diskuteres. Men De begrunner at de redesigna fjører for å øke kjørecomforten. Og jeg syns fortsatt den nye isuzun er best å kjøre. Å jeg mener de tok det riktig retning. Men smaken er som baken. Prøvekjør en bil å bedøm selv :) Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanse89 Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2015 Er det en grunn til at det hovedsakelig går i double cab og ikke extended cab? På grunn av muligheten for å registrere seter bak, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2015 Trenger du langt lasteplan kjøper du ext. cab. Trenger du mer plass inni kjøper du double cab. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Mai 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2015 Jeg tipper de fleste kjøper double cab fordi det er mest praktisk. Du får god plass inni, til feks bikkjer, verktøy, og ikke minst at du kan bygge om til personbil en dag ++ og ikke minst at jeg syns den ser best ut :) Men er du ute etter stor plass på planet så er jo ikke valget så vanskelig Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanse89 Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2015 Vet dere om man kan få godkjent en sånn fanger? http://lobiz4x4.co.za/wp-content/uploads/2013/08/PTD-ISKB-13-ISUZU-2013+-POST-TYPE-BUMPER-REPLACEMENT-BULLBAR-3.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Mai 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2015 Det kan jeg aldri tenke meg.. Først å fremst så bør du få tak i tuv papirer, så høre BT Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanse89 Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2015 Du har rett. Forhørte meg med forhandler i Norge, bare org. fanger som blir godkjent. Fanger med vinsj eller "erstatninsfanger" blir ikke godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg