larsdaniel Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 må prøve noe jeg aldri før har gjort, nemlig sidevents og felger føler at dette ble veldig dårlig .. måtte leke litt .. tror jeg har loka litt mye da :S org mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 prøv å finn felger som har stått på en bil fra før av....så får du med noen stooore bremseskiver. pass på at felgene du finner, er i riktig vinkel i forhold til bilen du modder..... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Og prøv å ikke bruk så sterke farger, for da ser det ikke ekte ut:) Og sett ned litt opacity på dekalet. da blir det bra:D Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsdaniel Skrevet April 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 fiksa litt på den da. . vet ikke hvor mye bedre det ble.. tror jeg slurvet veldig i går :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Ble bedre, men felgene ser dårlige ut. Du må øve deg litt på det:) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg